fredag, maj 25, 2007

Fler test: Blir du 100 år gammal?

Lite dålig aktivitet på bloggen nu, vi vet. Men tills vi kommer tillbaka med full kraft så kan ni ju ägna er åt att göra det här testet som enligt uppgift "räknar ut hur gammal du statistiskt sett har chans att bli med de kunskaper läkarvetenskapen har idag.".

Jag har enligt testet 56 år kvar att leva och kommer alltså bli 80 år. Ett helt normalt resultat enligt mannen på bilden som skapat testet. Å honom litar man ju på.

Här har han gjort fler tester där man kan testa om man är stressad eller om man solar för mycket eller om man riskerar astma, diabetes och hjärtinfarkt och många andra spännande grejer.

6 kommentarer:

emma sa...

oj alla, upptäckte nu att det inte är gubben på bilden som har gjort de andra testen. han länkar bara till massa sidor som inte verkar funka. sorry.

anna sa...

nä, jag kommer inte bli 100 år. däremot 70.

Anonym sa...

Och jag blir 74. Så vi dör nog ungefär samtidigt, Anna :). (Jag vet inte om det skulle vara en smiley där egentligen, men det här tryckande vädret gör mig konstig)

Anonym sa...

Värst vad alla ska leva länge. Enligt testet ska jag bara bli 57år. F-n inte ens pensionsålder på den.... Tack för titten förresten.. :)

Anonym sa...

79 år blev det för mig..
Men det är väl tveksamt.

Anonym sa...

hehhh själv ska jag bli 90år , känns rätt bra ;)