torsdag, oktober 23, 2008

provsvar och lite annat

jag blev lite orolig när jag fick brev hem på posten från min läkare. det har jag nog aldrig fått förut, förutom kanske som barn när det var dags att gå på läkarbesök igen. fast det här brevet bekräftade egentligen bara det jag redan visste: jag har inte hepatit c!

fast å andra sidan hade jag nog inte blivit jätteförvånad om jag hade haft det heller. chanserna att ha det på grund utav blodtransfusionerna är mellan 0-5% men med min (o)tur så skulle jag ju kunnat ligga inom den procentandelen. det har jag ju typ gjort med andra saker i hela mitt liv.

jaja, hurra hurra osv. urinvägsinfektionen är borta också. selexid är nog den bästa medicinen jag fått mot det hittills. dock så ger jag det 1,5-2 månader innan det är tillbaka.

men gå och testa er alla ni som behöver!

1 kommentar:

emma sa...

bra att du testade och YAY för negativt svar!